Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY E-SHOPU TOPCLIMA (Shoptet)
Tieto Všeobecné obchodné podmienky ("Ďalej len podmienky") upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou TOPCLIMA ako predávajúcim a fyzickou osobou ako spotrebiteľom pri uzatváraní zmlúv na dálku prostredníctvom internetového obchodu www.topclima.sk, prevádzkovaného cez platformu Shoptet.
1. Identifikácia a kontaktné údaje predávajúceho
Obchodný názov: TOPCLIMA
Sídlo: Tesáre 353
IČO: 56921853
DIČ: 2122498708
IČ DPH: SK2122498708
E-mail: info@topclima.sk
Telefón: +421 905 451 806
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát pre Nitriansky kraj, Staničná 9, 949 01 Nitra
Web: www.soi.sk
2. Definície pojmov
Kupujúci - spotrebiteľ: fyzická osoba, ktorá nekoná pri uzatváraní zmluvy v rámci svojej podnikateľskej činnosti.
Tovar: klimatizačné zariadenie, ktoré je ponúkané na predaj spolu s montážou.
3. Predmet zmluvy a obmedzenia dodania
Predmetom zmluvy je predaj klimatizácií a súvisiacich služieb. Predávajúci si vyhradzuje právo realizovať služby len v určených okresoch: Topoľčany, Partizánske, Bánovce nad Bebravou.
Objednávky mimo uvedených okresov môžu byť bez predchádzajúceho oznámenia zrušené. Montáž môže predávajúci realizovať formou kooperácie s iným dodávateľom.
4. Objednávka a uzavretie zmluvy
4.1 Objednávku môže kupujúci vytvoriť cez elektronický formulár, e-mailom alebo telefonicky.
4.2 Odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje súhlas s obchodnými podmienkami.
4.3 Predávajúci si vyhradzuje právo kontaktovať kupujúceho pre potvrdenie objednávky. Zmluva vzniká až potvrdením objednávky predávajúcim.
4.4 Výtvarné chyby, technické nezrovnalosti a chybne uvedené ceny si predávajúci vyhradzuje právo korigovať pred uzavretím zmluvy.
5. Ceny a platobné podmienky
5.1 Všetky ceny sú zobrazené vrátane DPH.
5.2 Kupujúci môže uhradiť cenu tovaru:
-
bankovým prevodom,
-
v hotovosti pri montáži.
5.3 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť ceny podľa cien dodávateľov. Cena bude vždy potvrdená pred uzavretím zmluvy.
6. Dodacie podmienky a montáž
6.1 Termín montáže bude dohodnutý individuálne.
6.2 Kupujúci je povinný zabezpečiť podmienky pre montáž.
6.3 V prípade zlyhania zo strany kupujúceho (napr. neprítomnosť, nepripravené miesto), môže byť účtovaný storno poplatok až do výšky 200 EUR.
6.4 Kupujúci nadobúda vlastnícke právo až úhradou celej sumy.
7. Odstúpenie od zmluvy a vártenie tovaru
7.1 Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
7.2 Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoužitý, kompletný a s dokladom o kúpe.
7.3 Odstúpenie sa oznamuje písomne, odporúčame použiť formulár dostupný na stránke.
7.4 Tovar sa neposiela na dobierku. Vártenie platby sa uskutoční do 14 dní rovnakou formou, akou bola platba prijatá.
7.5 Odstúpenie nie je možné po realizácii montáže.
8. Záruka, servis a reklamácie
8.1 Záručná doba je 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak.
8.2 Predľžená záruka (napr. 5 rokov) platí len pri pravidelnom ročnom servise vykonanom TOPCLIMA.
8.3 Záruka sa nevzťahuje na:
-
škody spôsobené neodbornou inštaláciou,
-
škody spôsobené živelnou pohromou,
-
chyby doplnkových funkcií (WiFi, filtre, zvukové efekty),
-
chyby vzniknuté manipuláciou s odvodom kondenzu.
8.4 Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom alebo cez formulár. Lehota na vybavenie je 30 dní.
9. Ochrana osobných údajov
9.1 Predávajúci spracúva osobné údaje v súcle so zákonom č. 18/2018 Z.z.
9.2 Kupujúci má právo na prístup, opravu a žiadosť o vymazanie údajov.
9.3 Viac informácií je dostupných v sekcii "Ochrana osobných údajov" na stránke e-shopu.
10. Alternatívne riešenie sporov
10.1 Kupujúci má právo kontaktovať predávajúceho s žiadosťou o nápravu.
10.2 Ak predávajúci žiadosť zamietne alebo neodpovie do 30 dní, kupujúci môže podať návrh na ARS.
10.3 Príslušným subjektom je SOI, www.soi.sk alebo platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr
11. Záverečné ustanovenia
11.1 Tieto podmienky sú platné od dňa zverejnenia.
11.2 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť obchodné podmienky.
11.3 Vzťahy sa riadia právom Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom.
Tieto obchodné podmienky boli vypracované s cieľom zabezpečiť transparentnosť obchodných vzťahov a ochranu práv spotrebiteľa v zmysle platnej legislatívy.